| ISBN | 960-7308-88-3 |
|---|---|
| Σελίδες | xvi+192 |
| Διαστάσεις | 14×21 |
| Εξώφυλλο | Μαλακό |
| Έτος έκδοσης | 1998 |
Ο στόχος του βιβλίου είναι η σύνδεση κάθε μονάδας (φαρμακείο) με την αγορά σε πραγματική βάση (και όχι μόνο στη θεωρία), με καλύτερο και αποδοτικότερο για τους φαρμακοποιούς τρόπο, καθότι οι βασικές αρχές του marketing ισχύουν γενικά, αλλά πρέπει κάθε φορά να εξειδικεύονται και να προσαρμόζονται στις επιμέρους ανάγκες και απαιτήσεις.
€5,00 €3,25
Εξαντλήθηκε
| ISBN | 960-7308-88-3 |
|---|---|
| Σελίδες | xvi+192 |
| Διαστάσεις | 14×21 |
| Εξώφυλλο | Μαλακό |
| Έτος έκδοσης | 1998 |