ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ 0
Out of stock
ΜARKETING ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ

ΜARKETING ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ

Λ.Γ. Βάρσος

Ο στόχος του βιβλίου είναι η σύν­δεση κάθε μονά­δας (φαρμα­κείο) με την αγορά σε πραγ­μα­τική βάση (και όχι μόνο στη θεωρία), με κα­λύτερο και αποδοτι­κό­τερο για τους φαρμακοποιούς τρόπο, καθότι οι βασικές αρχές του mar­keting ισχύ­ουν γενικά, αλλά πρέ­πει κάθε φορά να εξειδι­κεύ­ον­ται και να προσαρ­μό­ζονται στις επιμέ­ρους ανά­γκες και απαιτήσεις.

5,00 3,25

Εξαντλήθηκε

ISBN

960-7308-88-3

Σελίδες

xvi+192

Διαστάσεις

14×21

Εξώφυλλο

Μαλακό

Έτος έκδοσης

1998

Essential SSL